Moka Express je jedinstveno iskustvo italijanskog kafe napitka. Puno više od predmeta, Moka Pot ikoničnog dizajna predstavlja italijanski način izražavanja radosti, smelosti, kreativnosti i, njen druželjubiv način života. Spoj prijateljstva, ljubavi, topline i razgovora. Tajna koju Bialetti iznosi na sto od 1933.
Započni sipanjem vode na sobnoj temperaturi u za to predviđen rezervoar i pazi da nivo ostane ispod sigurnusnog ventila.
Pažnja, voda ne bi trebalo da prevaziđe ovaj nivo inače će kafa
biti previše vodena.👍
Za najbolje iskustvo, koristi Perfetto Moka.
❤️ napuni Moka kafom levak, izdašno, bez pritiskanja.
Postavi Moka Pot na ringlu.
Može mala tajna? Postavi plamen na najmanju snagu zagrevanja i sačekaj.
Dobru kafu vredi sačekati.
Čim počne zvuk vrenja da se čuje, znači da je kafa gotova. Skloni je sa ringle i… uživaj.
Ukusi doma su sveti za nas Italijane,
i mogu reći da niti jedna italijanska kuhinja nije kompletna bez Moka Pota.
Dobra hrana, slobodno vreme da podelimo trenutke sa drugima.
Kuvanje kao izraz ljubavi… to je ono što zanči biti Italijan…
I Moka je upravo to: mala stvar koja nas podseća koliko divno je uživati u životu.
Moka je istinska italianska ikona. Posebna je iz dva razloga: ne samo što pravi stvarno dobru kafu, već što je pravo umetničko delo svoje vrste. A i važno je da kao predmeti zapadaju za oko u Italiji. Moka je uvek bila nezaobilazan deo naših kuhinja, iskustvo ukusa i kuhinjskog prizora.
Moka je istinska ikona Italije.
Ona je deo naše istorije, deo našeg identiteta.
Lično, ja koristim Moku svako jutro već više od 50 godina.
Pa vi broj’te! A Moka, njen spori ritam, je značajno nasleđe koje nam ostaje u ovim vremenima brzine i stresa.
Početak 20-tog je vreme velikih promena: bile su godine obeležene futurizmom, tehnološkog progresa i društvenih revolucija. Od aviona do radija, svakodnevni život ljudi će se radikalno promeniti.
Bilo je to kada je Alfonso Bialetti odlučio da unese revoluciju u svakodnevni čin pripreme – napraviti kafu dobru kao istu kao kafu koju dobijete u baru – da unese u domove Italijana, predmet lak za korišćenje. Da bi se napravio, on bira aluminijum: lagan, otporan materijal koji je sinonim za modernost.
Alfonso Bialetti
Posmatrajući žene dok peru veš, on otkriva lisciveuse: posudu sa centralnom čeličnom cevi koja je napunjena odećom i postavljena iznad vatre. Kada je voda počela da ključa, išla je kroz cev, ravnomerno raspoređujući sapun…
Originalni Moka Ekpress pojavio se 1933. godine i od tada je ostao praktično nepromenjen. Alfonsova supruga je svojom siluetom inspirisala ikonički osmostrani oblik Moke: glava, široka ramena, uski struk, ruka na kuku i plisirana suknja…
A ime je dato u čast grada Mokha u Jemenu, poznatog po veoma popularnoj kafi.
Stasao u porodičnoj kompaniji koju je osnovao njegov otac Alfonso, Renato Bialetti preuzeo je 1946. godine. Pol Kampani, njegov prijatelj i karikaturista, došao je na ideju Čoveka sa brkovima, inspirisan samim Renatom, kreirajući tako reklamnu ikonu koja je ostala u srcima ali i domovima svih Italijana.
Naš čuveni čovečuljak sa brkovima, prvobitno se pojavio u crtanoj verziji, proslavio je TV emisiju Carosello.
Postaje ikona zahvaljujući reklamnom sloganu „Sembra facile” („Izgleda lako”), prikazan uvek sa podignutim prstom, kao da naručuje espreso.
An Italian icon that has won over every generation for over 90 years while remaining faithful to tradition.
Italijanska ikona koja je osvojila sve generacije u proteklih više od 90 godina ostajući verna svojoj tradiciji.
Pravo italijansko iskustvo ispijanja kafe,
sada dostupno i za indukcijske ploče za kuvanje.
No account yet?
Create an Account